P!nk - Perfect

Sedan ni fick höra "Just Give me a reason" med P!nk här om dagen - http://celloliv.blogg.se/2013/april/pnk-just-give-me-a-reason.html#comment Så har jag verkligen varit alldeles fast i hennes låtar.
Speciellt "Just give me a reason".
Jag visste om P!nk innan, men absolut inte så att jag lyssande på hennes låtar. Det kanske dök upp en låt av henne då och då och så lyssnade jag på den. Men nu... Nu är det en favorit!
Just den här låten är en grymt bra låt! En stor favorit måste jag säga!
Jag vet inte riktigt varför jag gillar den? Men oftast med låtar som jag gillar känns det som att jag på något sätt förstår vad de handlar om, även om jag inte kan förklara det i ord, skrift, meningar. Som "What are words", det är en sådan låt. Jag känner att det här, det är en sådan låt med.
Jag kan inte förklara vad den handlar om, men ändå förstår jag mig på den.
- Desutom, en anledning som jag vet säkert, jag blir så glad av den här låten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0