P!nk - Just give me a reason

Tidigare, för några dagar sedan så fick ni höra när Connie Talbot sjöng en cover på "Just give me reason" av P!nk - http://celloliv.blogg.se/2013/april/hon-ar-grym-inspirerande.html#comment - Länk till det inlägget.
Nu tänkte jag ta och dela med mig av versionen när P!nk sjunger låten!
 
Lyssna på detta säger jag!
Själv tycker jag att låten passar bättre för Connie Talbot... Jag har inget emot låten när P!nk sjunger den, hon sjunger låten grymt bra också. Låten passar henne också.
Men den blir mer speciell när Connie Talbot sjunger den tycker jag!
Jag vet inte riktigt om jag vill skriva att de låter lika, vad tycker ni, låter P!nk och Connie Talbot lika?
Connie Talbot sjunger på ett speciellt sätt och P!nk... Det jag tycker är att de har samma starkhet i rösten.
Samma starkhet, jag vet inte riktigt hur jag ska få ner det i skrift. Men samma ös liksom. Samma styrka!
Annars sjunger de väldigt annorlunda, det är nog den enda skillnaden tycker jag.
Vem tycker ni sjunger den här låten bäst, P!nk eller Connie Talbot?
 
Ni kommer få mer av både Connie Talbot och P!nk, så håll koll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0