Hon är grym! - Inspirerande

Jag kommer inte riktigt ihåg om ni fått höra något från den här grymma tjejen innan, Connie Talbot.
Men nu får ni höra henne, och det lär bli fler gånger!
Connie Talbot var med i talang, "Britain´s Got Talent," där hon kom på  andra plats.
Jag tycker att Connie är grym! Hon sjunger så bra för att vara ung, en liten sångerska med en redan stor röst. Vad tror ni, har hon en framtid som sångerska? Det tror minsann jag. :D
Jag inspireras väldigt mycket av Connie Talbot eftersom att hon är så ung... Men ändå med en så stor röst redan!
På sin youtube kanal lägger hon upp covers på låtar och just detta som ni ser här i videon är en cover på låten  "Just Give Me A Reason" av Pink. - Tänkte dela med mig av versionen som Pink sjunger också. Kanske på måndag? :-)
Jag tycker att den här covern är en av de bästa Connie Talbot gjort, för mig sjunger hon amazing här!
Vill ni veta mer om Connie Talbot? Då tycker jag ni ska klicka in på tisdag/onsdag!
Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: han var helt fantastisk live! tror att personer som inte riktigt är ett fan av honom verkligen skulle gillat hans konsert ändån, det var en riktig show och han sjöng grymt!
Åh gud vad svårt, jag gillar nästan alla låtar! Men måste nog säga Believe eller Be alright, texterna är så otroligt fina :')

2013-04-27 @ 15:08:48
URL: http://amazingbella.blogg.se
Postat av: mandisway - vägen till mina mål & drömmar!

hon var verkligen helt grym! :D

2013-04-29 @ 08:37:14
URL: http://mandisway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0