Euphoria, Piano

"Euphoria",  som jag faktiskt redan delat en underbar version med på just piano. Jag lyckades i alla fall hitta en till bra version. Mindre bra det vill säga... Den andra versionen som jag delade hade mer av ordet känsla som jag gillar. Låten i sig är väldigt bra, jag gillar verkligen låten, både när den sjungs och på instrument. Jag vet en helt fantastisk version, på just cello, som slår alla andra. Jag delade med mig av den tidigare. Hörde ni inte det MÅSTE ni klicka in här: http://celloliv.blogg.se/2013/june/euphoria-cello.html#comment 
Nej, vi har faktiskt piano, men den där länken, det är ett måste. Vi kan ju jämföra dessa versioner. Vilken tycker ni är bäst? Jag måste säga att celloversioner är mycket bättre, den har mycket mer av känsla i sig. Fast, jag vet att det inte går att jämföra något inom musik, allt är så olika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0