En höst med cellofredagar!

Hej och god kväll! Har ni haft en bra vecka? Själv har jag legat däckad i soffan några dagar med en energinivå som för det mesta legat på botten. Nej, mycket roligare än så blev inte vecka 36. Trött. 
Nu är det fredagskväll och jag sitter här med tända ljus och skriver. Hösten är verkligen här nu och det är så mysigt tycker jag. Att det är mörkt nu vid 10 är bara det något att fira!
Men hörrni, jag avslutade ju faktiskt veckan med terminens första cellolektion. Jag hade tänkt att skriva och berätta om hösten tidigare, men det har inte hunnit bli av. Cellofredagar, jag gissar att det kommer bli veckans bästa dag. Visst låter det mysigt att avsluta med cellospel innan en tar helg? 
Bortsett från just den här första veckan kan ni vänta er sammanfattningar på fredagar nu. Men jag skriver om cellolektionen i helgen den här gången. Är ni taggade på en höst fylld av flera spännande musikinslag? Det är åtminstone jag! Efter en kväll framför Youtube vill jag egentligen starta upp direkt och dela ny musik här. Fast jag måste nog sova på saken och berätta mer i morgon. Tills dess drar jag igång hösten med en fråga och jag undrar vilka stycken som ni övar på för tillfället? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0