[피아노하트] 바람이 불어오는 곳(Where the wind) 피아노 연주와 악보

 
Nattuppdatering? Vårtoner och pianospel av Pianoheart - Where the wind.
Hela den här veckan har varit så härlig och vårlig! Egentligen hade jag naturligtvis kunnat ta vara på vårtimmarna mer än jag gjort - men det är okej ändå. I dag har jag ju legat i gräset vid Tyresö Slott med en bästa vän (kameran) i samma höjd som klövern. Klövern den blommade i slottsbackarna. Och ni skulle sett vitsippsbackarna! Jag gissar att de tar över många platser i naturen nu? Nej vårens ankomst är det inget fel på. Celloliv har präglats av vårtoner under veckan och så lär det fortsätta framöver, både i skrift och musik. Vårtoner. Njut, för vad annat kan man liksom göra? Where the wind. Lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0