The Avengers Infinity War SOUNDTRACK (Epic Piano Cover)

 
Ett gult och varmt kvällsljus skiner in i mitt rum. Klockan är runt åtta och först nu går solen sakta ner. Jag tror att jag har fått lite sommarchock, framförallt så blev jag lite seg i eftermiddags utav värmen. (I maj!) Men det blev en stund genomspelning nyss. Jag tar dock en paus nu för att skriva några rader och inspireras av omvärlden. 
Jag följer @60secondsofclassical på Instagram. Kolla in kontot, de hittar faktiskt mycket roligt som i alla fall jag inspireras av. I dag blir det ett soundtract, The Avengers Infinity War som Daniel Sebastian har komponerat. Wow, eller hur? Lyssna och njut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0