Libertango (by Astor Piazzolla) for Cello & Orchestra - Metamorphose String Orchestra

Sommaren går. Jag kommer ofta i säng runt midnatt och äter frukost vid 10-tiden. Värmen gör en helt utslagen, typ. Det här har nästan blivit som en ond cirkel! Här kommer lite dramatisk sommarmusik i form av "Libertango". Vackert och så bra! 
Ärligt talat längtar jag en aning efter kalla och regniga höstdagar, för åh vad jag ska ut och gå då. Egentligen hade jag tänkt dela något sommarlovstema under några veckor. Men jag kan kanske dela lite höstinspirerad musik istället snart? Kan ni inte dela musik som får er att tänka på hösten. Hur låter sådan musik undrar jag? Tillsammans kan vi säkert locka fram regnet! 
Lyssna och njut - "Libertango" av Astor Piazzolla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0