Notrensning!

Hej! Den senaste veckan har det blivit mindre övning utan istället så har notrensning upptagit all min tid. Men nu kanske jag äntligen börjar närma mig slutet. Sparar ni också på gamla noter? Det är ju så svårt att slänga notena! Tänker mig en uppdatering längre fram om hur resultatet blev.. Jag kanske borde vänta med frågan tills dess, men vilket notsystem har ni?
Nu när jag får ordning på allt tänker jag också att jag ska försöka ordna till mina spellistor på Spotify. Celloövningen blir mycket roligare och nyttigare med hjälp av de här spellistorna. Jag lär återvända och skriva mer om det övningssättet under hösten! 
Funderar dock på att belöna mig efter all notrensning med att ta tag i övningen. Övningen känns svårare så här i slutet av sommaren för jag börjar längta mer och mer efter ny musik att öva in. Och så har det varit varje år runt samma tid. Suck, fast nu är det inte långt kvar tills höstterminen drar igång. Ja och innan höstterminen börjar vill jag ha kommit in i bättre övningsrutiner. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0