Sailing, Gavin Sutherland - Cello ( #VLåt@CelloAllCellist )

 
Jo minsann, den här gången lyckades jag i alla fall spela in en ny video. Varje vecka blir det en ny liten snutt. Min stora tanke med det här är att öva på uttrycket, genom att spela lite allt möjlighet i olika svårighetsgrad. Men det går framförallt ut på att det hela är rolig. Musik är kul och förgyller vardagen! Äsch, jag hoppas att ni förstår min tanke. Lite tillfälligt har jag döpt hashtagen till #VLåt@CelloAllCellist - eller ja tillfälligt och tillfälligt? Om jag lyckas hålla i den här idéen, antingen varje vecka eller lite då och då, så kanske jag kommer på ett kreativare namn. 
Förra veckans låt blev "Sailing" av Gavin Sutherland. Lyssna och njut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0