Dark Piano - Human Frailty

 
Hej! Här kommer lite kvällsuppdatering, Dark Piano - Human Frality. Lyssna och njut!
Jag har i dag varit ute och promenerat, långt. Avslutade rundan med att lägga mig i gräset på skogskyrkogården. Blundade någon sekund. Men det var trevligare att titta upp i himlen och betrakta molnens rörelser. Då kan man nästan föreställa sig och känna hur jorden snurrar... Där låg alltså jag och filosoferade en stund. Ärligt talat har jag inte velat eller orkat promenera på skogskyrkogården, det vill säga fram till nyligen. Efter kyrkspelet hösten 2016 har det känts lite för tufft bara (se november 2016, så förstår ni). Mina senaste promenader har slutat med en sväng in på kyrkogården. Just nu är det en plats som gör mig lugnare. Harmonisk tänkte jag på också. Så då får jag väl söka mig dit för att må bättre. Att ligga i gräset, titta upp i himlen och filosofera gör kanske även att övningen går bättre. Vad tror ni? Åter igen, glöm inte att stanna upp i stunder och sekunder. Se och lägg märke till världen. Andas in och ut. Ja, ni vet.
Jag har nu solnedgången i ögonvrån medan jag skriver. Och med det sagt vill jag avsluta helgen. Ta hand om er, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0