(BigBang) 꽃 길 FLOWER ROAD - Sungha Jung

 
Medan jag varit borta gjorde våren entré, det är ljusare och färgerna spricker ut. Det grönskar. Vaknar man till efter midnatt kvittrar fåglarna redan då hysteriskt. Ändå är det lite mysigt med nattens mörker och att ligga där och bara och lyssna till fåglarna. Inte förrän på morgonen inser jag att jag är ganska trött... 
Jag landar i ljusare tider och njuter av våren. Men vet ni vad, har ni kanske fler tips på vårlåtar/vårstycken? Och nästa fråga - hur kan egentligen våren uttryckas i musiken? På ett glatt sätt, eller vad tycker ni? "Flower Road" låter både blomstrande och vårigt. Lyssna och njut av gitarrspel med Sungha Jung!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0