Pleyel - Rondo (Cello Duet on Baroque Cello, Carl Fischer Progressive Duets)

Onsdagsmusik ger förhoppningsvis pepp till resten av veckan. Den här veckan blev en sådan då jag känner jag mig alltför trött över att skolan inte fungerar, för att orka med orkestern. Jag hoppas på bättre veckor snart samt bättre övning inför... Glädjen som cellolektioner och orkestern ger är det bästa som finns. Jag måste bara lära mig att hantera allt först. I vilket fall som helst gillade jag den här musiken med barockcello. Ja men alltså barockcello har jag fortfarande drömmar om att testa. Men en dröm gör väl att man kommer framåt i livet? En härlig duet av emilyplayscello, gillas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0