Tom Petty - Free Fallin'

 
Hörrni, det här med att artister går ur tiden, många gånger känns det som alldeles för tidigt. Eller har det att göra med att ju äldre man själv blir, desto medvetnare blir man om att människor går bort redan i 50-60 årsåldern? Det var hemskare att skriva ut än vad det lät i tankarna.
I början av oktober gick Tom Petty bort, han var en amerikansk rockmusiker, sångare, multiinstrumentalist, låtskrivare och skådespelare. Jag har egentligen ingen relation alls till honom och hans musik. Men så kom jag vid något tillfälle över "Free Fallin" och insåg att det faktiskt inte stämde helt. För visst har jag hört den här låten! Så min tanke är att dela och lyssna till "Free Fallin" med Tom Petty idag. Ja, och så blir man plötsligt mer berörd av en artists bortgång när man har något att reflektera till nu. Vila i frid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0