Pianokonserter - Inledning

Jag hade egentligen ingen riktig plan, det har fortfarande inte helt lagt upp ärligt talat. 
Men jag tänker i alla fall fortsätta på temat konserter, den här gången med pianokonserter. Piano med fördjupning på konserter. Först och främst - har ni några tips på fina pianokonserter? Så lämna gärna en ton! Sedan får vi se hur den här tiden, årets höstlov byggs upp och avslutas.
Jag tänker mig att den får spelas på fram till nästa torsdagssammanfattning, alltså fram till 8 november! Förhoppningsvis kan det utvecklas under den här tiden, jodå, det blir säkert toppen. Och jovisst kan det bli så att ett klipp som jag har delat tidigare återkommer, men jag försöker välja ut och utveckla allt genom att komma med nytt och gå ännu djupare än att bara ligga på ytan.
Nej, egentligen räcker en inledning nog bara med - Lyssna och njut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0