9 MILLION BICYCLES Katie Melua - Cover Cello and Guitar - OldWine

 
OldWine gör ändå en fredag bättre och får celloövningspeppen att stiga. Jag vill ha helgen kreativ och skapande, med mycket cello och bilder. Under veckan har den inspirationen legat lite stila. "9 Million Bicycles", inget som jag tidigare har hört så vi får se om jag ger mig in i att leta igenom YouTube efter mer musik. Jag skulle tycka att det var kul att ta ut de här noterna också, som jag gjorde med "La La Land", tack OldWine! Det känns som en rolig utmaning, framförallt för att bygga på lite tappade inspirationskällor kanske. Pepp pepp.
Kan ni känna igen er i att man "tappar" fritiden ibland? Jag kan känna så i perioder, att något som betyder mycket för mig, cellon eller jag som fotograf blir... omotiverande? Fast ändå inte omotiverande, "tappar fokus" kanske. Speciellt i perioder som inte har funkat av anledningar - jag tror att det skulle märkas i cellolivs historia, säger jag som känner mig själv bäst (för det mesta) ? Men sammanfattningsvis så kan vi väl reflektera vidare över det där ändå. Lyssna och njut "9 Milion Bicycles" med Old Wine! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0