Stranger Things Theme on a Harp/Cello

 
Så snyggt med musik och bild, wow - cred till AcousticTrench!
Jag har hört talas om den här serien, och blivit tipsad. Fast nu råkar det vara så att jag aldrig varit bra på att följa en serie, eller de serier jag hittar verkar ingen annan följa? Nu måste jag ändå säga att jag är en aning nyfiken på Stranger Things, som bok hade jag läst den ganska snart i alla fall.
Så länge får jag väl lyssna till musiken som var riktigt grym. Musiken gör ju trots allt mycket för cellisten i all filmproduktion, viktig punkt detta.
Hur viktig tycker ni att musiken är i filmer? Spelar den roll, på vilket sätt? Vad skulle en scen, eller hela filmen vara utan musiken?
Tänk musik och film nästa gång. Filosofera. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0