Shape of You - Ed Sheeran - Violin | Viola Loop Cover ft. ThatViolaKid

 Jag har haft bra övningsdagar sedan i fredags! Ser nu framemot att ha cellolektion idag, redo. Det snöar ute, haha, men vem trodde egentligen inte att snön skulle komma tillbaka? Så jag stannar inne, tänker tillbaka på vårdagarna vi haft och glassen som jag åt igår. Jag ska sätta mig ner och öva på "Tarantella", Squire och lite Vivaldi emellanåt. Det hade också varit skönt att öva igenom orkesterstyckena en hel dag - tja vi får väl se vad jag kan få in i övningen under veckan. Musiken jag bjuder på "Shape of You" av Ed Sheeran. Sleightlymusical och ThatViolaKid. Grymma ThatViolaKid som jag inspireras av och följt länge på Instagram. Woala, nu får ni ta del av en av mina inspirationskällor. Jag älskar starten och alla pizzicatoställen. Galet snyggt. Dansa och öva vidare vidare så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0