Melodifestivalen 2017, Final - Wiktoria, As I Lay Me Down

Hehe jag läser i kommentarerna och läser det här: "Wiktoria last year: "Save me"  x22
Wiktoria this year: "Cause I need some help to save me from myself" x5 She obviously need to be saved :P". Hehe... Första bidraget som gick vidare direkt till final var Wiktoria med bidraget "As I Lay Me Down", skrivet av Justin Forrest, Jonas Wallin och Lauren Dyson: https://www.youtube.com/watch?v=ZSydmoHzb3M&t=1s Härlig låt, bra sväng. Lätt att gilla och dras med i. Möjligtvis lite likt låten som hon tävlade med förra året, fast det är väl inget nytt att vi hör sådant. Jag gillade låten ändå! Bidrag nummer två till final, Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia, "En värld full av strider (Eatneme gusnie jeenh dåaroeh)": https://www.youtube.com/watch?v=0WWjx54GePE Bidraget är skrivet av Jon Henrik Fjällgren, Sara Biglert, Christian Schneider och Andreas Hedlund. Jag gillar det här och jag kan nästan föreställa mig den i Eurovision. Vilket låter som ett ganska bra betyg tycker jag? Vad tycker ni om låtarna som gick vidare från Deltävling 4?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0