Fiolkonserter - Avslut

Under de senaste dagarna har jag inte skrivit något till musiken. Ibland kanske man bara ska hitta sina egna funderingar, lyssna och njuta? Så skulle jag nog säga. Jag tycker att det har blivit en fin och härlig blandning av musik, fiol och fiolkonserter. Eller vad säger ni? Jag lämnar frågan åt er. Nu känner man sig taggad på att komma igång igen med att ha lektion och orkesterlektion. Jag längtar efter onsdagen och få allt som låtit så bra under lovet att låta som bäst då. Den inställning tycker jag att vi alla kan ha nu. Må bäst så hörs vi! Vill ni uppleva fler lov? Klicka runt på den här kategorin, Lov ett tag så hittar ni massvis med musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0