Wonder Woman - Tina Guo

 
Idag blir det mer filmmusik, med Tina Guo. Jag såg filmen Wonder Woman den här veckan. Alltså, hur har jag missat att Tina Guo spelar cello här? Fick snabbt upp ögonen för musiken efter det. Filmen var bra. Så cool huvudperson, Diana. En av de bästa delarna i filmen var absolut början när det bara var tjejer. Alltså det känns som en förändring i filmens värld? Sedan kom männen in och nu i efterhand tänker jag på vilken skillnad det blev. Jag upplevde det som att killarna knappt trodde på tjejen, till en början i alla fal. Hon fick liksom bevisa det först innan de fattade. Äsch, jag tror att mina halvkassa beskrivningar knappast gör det rättvisa. Men ni förstår vad jag menar? Med grym filmmusik, görs ju en väldigt stor filmupplevelse avslutar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0