Celloliv på sommarlov!

Jag började med en rensning av celloliv. Alltså sådana där rensningar som jag gjort tidigare då jag tar bort inlägg där musiken är borta. Samtidigt läser jag igenom en del inlägg. Celloliv har utvecklats sedan 2012. Fast jag ser framemot en höst då jag får utveckla den här platsen ännu mer. T ex vill jag skriva mer om utveckling och förklara vilka takter som jag tycker är svåra. Jag vill skriva mindre om hur nöjd jag är - även om det såklart är något som hör till också. Något jag också vill göra är att skriva mer om kompositörer, vilket jag varit dålig på. Det hade varit roligt att få in mer utav. Men det stora målet är väl att dela mycket musik, vilket alltid är tanken bakom sidan. Nä,jag ska inte skriva ihop ett långt inlägg om det här nu. Celloliv går på sommarlov nu! Först väntas flera dagar med O/Modernt, festivalprogrammet från 2015. Sedan tar flöjtkonserter-lovet vid från 5 juli och i augusti kommer O/Modernt tillbaka med mer fantastisk musik. Jag kikar kanske in här någon gång emellan med lite övningsuppdatering? Men är annars först tillbaka live från 25 augusti. Jag hoppas att lovet blir lika grymt som jag tänker mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0