Ett hej mellan musikloven...

Hur tycker ni att O/Modernt dagarna har varit? Jag är jättenöjd, ser framemot, lyssnar och njuter vidare. Jag längtar ju lite måste jag säga efter att höra all sommarmusiken i slutet av augusti. Men först väntas flöjtkonsertlovet. Visst har jag inte nämnt att det blir flöjtmusik i år? Och jag vet nog att det blir riktigt njutningsbart! Annars övar jag vidare inför Skördemarknad senare i augusti, men det skriver jag mycket mer om då, vilket säkert gör att slutet av sommarlovet blir fantastiskt här. Nä, jag tänkte mest att jag skulle skriva några rader idag. Hoppas att ni har en fin sommar med mycket musik, och att det blir ännu mer musik. Glöm inte att stanna upp, lyssna och njuta. Så får ni ha det så bra, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0