Sherlock Medley (Violin & Piano)

Åh, vi kör på lite filmmusik den här måndagen, "Sherlock Medley". Jag har nyligen sett klart säsong 4 av Sherlock och jag kommer alltid tycka om denna serie. Säsongen var ju dock en av dem mörkaste, djupaste, deppigaste. Alltså jag skulle verkligen inte råda någon som var i en ostabil sitts att se säsong 4. Men, åh sammanfattningsvis så kan man inte annat än älska det, trots allt. En fråga, är det över nu? Musiken i filmer är viktig. Jag menar vad är Harry Potter utan musik tillexempel? På samma sätt tänker jag om Sherlock när jag hör det här "Sherlock Medley". Videon kommer från The Webb Famliy! Vad vore Sherlock utan musiken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0