Michael Jackson - Thriller (Official Video)

Jag har suttit ett tag och övat på Kummer, Squire och Vivaldi. Även gjort veckans inspelning av "Hanna övar". Samtidigt som det går upp för mig att det är onsdag och att jag nu varit lite seg med att öva på orkesterstyckena. Yes, då var terminen igång helt enkelt! I och med lite övning så är jag i alla fall uppvärmd vilket alltid är något bra. Laddar ännu mer genom att lyssna till Thriller ett tag innan jag kanske hinner öva igenom orkesterstyckena också. Michael Jackson levererar! I lördags satt jag och övade på Thriller, det var precis i slutet av övning kan nämnas, och blev så frustrerad när det aldrig funkade, haha. Men vänner, minns väl att det är andra veckan med orkestern det får helt enkelt gå som det nu går. Jag har förhoppningar om att jag ska kunna hänga med bättre än fösta veckan i alla fall, efter ändå lite övning. Bravo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0