Cellokonserter - Avslut

Jag sa till mamma: Under loven när det inte är någon cello så ska man ju inspireras av andra och annat. Och det är något som jag verkligen gjort och gör hela tiden, inspireras. Under den senaste tiden har jag insett mer att den tiden jag lägger här på att leta upp och finna musik, den inspirationen är värdefull och den tar jag med mig i min utveckling. Ett tips som jag vill ge er inför våren och det nya året! Orkar du inte öva en dag? Nej men, sätt dig framför YouTube och inspireras av andra! Dessutom blir man själv så spelsugen efter ett tag då, i alla fall jag. Okej, så vad tyckte ni om lovet? Jag blev otroligt nöjd faktiskt, roligt med ett lov för cello och mer ett tema. Skulle ni vilja ha fiolkonserter nästa lov? Det skulle vara kul att fördjupa sig mer i temat konserter nämligen. Sedan har jag hittat lite annan inspiration under lovet och efter lovet som jag tänkte dela med er under våren också. Nu får ni fortsätta lyssna och njuta om och om igen på cellokonserter. Glöm inte heller att ni kan se tillbaka på tidigare lov som ni hittar på kategorin Lov. Vi hörs imorgon igen, live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0