Melodifestivalen 2017, final - Ace Wilder, Wild Child, Nano, Hold On

(Tyvärr har jag inga länkar till låtarna att lyssna till här.) Det första bidraget som gick vidare till finalen var: http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/2017/ace-wilder/ace-wilder-wild-child-hela-latens-text Ace Wilder med låten "Wild Child". Låtskrivare: Peter Boström, Thomas G:son och artisten själv. Jag själv tycker att Ace Wilder har varit med i Melodifestivalen med bättre låtar. Även om då Ace Wilder och "Wild Child" absolut var något av det bättre från i lördags! Det andra bidraget som gick vidare till final har vi här: http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/2017/nano/nano-hold-on-hela-latens-text "Hold On" med Nano. Låtskrivare: Nano Omar, Gino Yonan, Ayak, Carl Rydén, Christoffer Belaieff, Rikard de Bruin och David Francis Jackson. Omg, om jag skulle föreslå en vinnare i årets Melodifestivalen 2017 så skulle jag just nu säga Nano. Bäst, ingen protest! Jag har ingen aning om hur långt det skulle gå i Eurovision, men ändå, herregud vad bra! Heja, heja! Vilken låt tyckte ni var bäst i lördags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0