Melodifestivalen 2017, Andra chansen - Felix, Oscar & Omar / FO&O, Gotta Thing About You

Det andra bidraget som fick en andra chans var https://www.youtube.com/watch?v=yU2tAfDt6lA Felix, Oscar & Omar / FO&O med låten Gotta Thing About You  Skriven av Robert John ”Mutt” Lange och Tony Nilsson. Helt ärligt, vem trodde inte att killarna skulle gå till final? Hallå? Men andra chans kanske är bättre? Jag tycker låten var bra och dem framförde den på ett härligt sätt. Dock tycker jag kanske inte att FO&O känns som MELODIFESTIVALEN. Förstår ni hur jag menar då? Det känns som artister/en grupp som uppträder på stora scener runtom i världen, fast inte en scen som melodifestivalen. Hm? Men jag gillar det absolut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0