James Bond 007 'Nobody Does It Better' Montage

Från och med nu inleder jag lite James Bond, fast från och med nästa vecka kanske det kommer upp lite Vivaldi emellanåt. Troligtvis! Tidigare har jag mest hört James Bond-Temat och "Skyfall". Därför tänker jag att det både kan vara roligt och nyttigt att lyssna in mig på låtarna som är med i "Bond... James Bond". Det vill säga, "James Bond Theme", "Live and Let Die", Nobody Does It Better" "Goldfinger" och "Skyfall". Min nyfikenhet steg när jag såg noterna vid "Nobody Does It Better", så jag börjar med att dela den här låten. Helt rätt, det här var ju riktigt fint! Jag ger cred till Rik Moran på Youtube som lagt upp videon! Har ni någon favoritlåt från James Bond? Skriv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0