City of Stars - LA LA LAND Cover - OldWine - cello and guitar

"City of Stars" från filmen La la land. Låter inte "City of Starts" väldigt poetiskt och fint? Här är filmbeskrivning från Wikipedia: Filmen utspelar sig i Los Angeles. Mia Dolan är en aspirerande skådespelerska utan stor framgång hos provspelningarna och arbetar som barista. Sebastian Wilder är en jazzpianist som vill öppna en egen jazzklubb. Båda förälskar sig i varandra och njuter av den vackra aspekten av "La La Land". När Sebastian får möjligheten att bli medlem i en pop-stiliserad jazzband och Mias provspelningar blir allt sämre uppstår komplikationer som sätter deras relation i fara.Vad tror ni? Det kan hända att jag och Ebba pratade om filmen förra helgen och att jag efter det blev väldigt nyfiken. Just det som vi hör idag tror jag faktiskt att jag hörde på Instagram först? Fast jag kan då inte komma ihåg exakt vart? Fast sådär kan det ju vara, man hör någonting och funderar vidare på det lite, sedan försvinner det med dagarna som går. Lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0