Silent Night - Cello and Sitar

 
Wow, vilken speciell och häftig version på "Silent Night", med instrumenten cello och sitar. Det är Montana Cellist som har laddat upp videon. Vad tycker ni?
Idag får vi mest lyssna och njuta, tänka vidare. Tänka på vad? På något som faller en in. 
Jag går runt i min egen lilla värld och lyssnar på orkesterstycken idag, men visst är det nog bra att pausa med lite annat emellan. Konsert ikväll med Kulturskolan i Stadshuset, hoppas på att kunna dokumentera lite bättre vyer från orkesterperspektivet än vad jag lyckades med förra året, om jag kommer ihåg det. 
Ha en jättebra tisdag med mycket jul och gemenskap runtomkring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0