VALERIE | Amy Winehouse | JHMJams Cover No.162

 
Hej! Jag är glad över att sommarlovet är över, även om jag är så trött varje dag efter skolan just nu och inte alls har någon energi till celloövningen. Jag hoppas att övningen blir bättre nästa vecka! I fredags fick jag övningsångest/konsertnerver inför Skördemarknaden (spel imorgon) - fy det sitter fortfarande i. Jag hatar den känslan... Jag vill att det ska gå bra, att det ska vara nästintill perfekt hela tiden. Imorgon vill jag försöka att njuta av dagen, för jag älskar ju att spela och tycker att det är så roligt. Ta ett djupt andetag och försöka öva innan. Övning ger färdighet. Bara vetskapen om meningen gör att jag mår dåligt när jag inte övat. Det är roligt i vilket fall som helst att vara tillbaka här! Jag inleder höstterminen med att dela grym ny musik från bästa JHMJams! "VALERIE" av Amy Winehouse, och jag tycker att terminen startar med härlig inspiration att se upp till. Vad vill ni höra för musik, skriv? Från och med imorgon så får ni förhoppningsvis höra cellospel från Skördemarknaden 2017! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0