För ambitiös och skördemarknad? Sommaruppdatering

Vem hade tänkt att skriva långt igår, en sommaruppdatering? Men det blev aldrig av, fast vi vet väl faktiskt alla hur sommarloven kan vara. Ibland rinner dagarna iväg i ett töcken och knappt har man gått upp förrän man ligger i sängen igen. Till och med övningen blir lite varannandag. Övningsångest. Under större delen av sommaren har jag vetat att det blir skördemarknadsspel igen! Jag har klurat ut för många förslag och jag har också försökt spela igenom allt. Någon är lite fööör ambitiös, som vanligt. Allt ska sluta gott i 3-4 låtar till slut i alla fall. Just nu lutar det åt ett håll med mycket folklåtar? Senaste gången som jag spelade i kyrkan, i våras alltså, så slutade det också i folkvisetoner. Just nu är jag lite sugen på att få till en övningsvideo inför skördemarknaden också men vi får se om jag har ork och energi till det senare. Om inte annat skriver jag snart jättemycket om spelet här! Sköt om er så hörs vi live senare i augusti...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0