Lights Down Low (MAX feat. gnash) || JHMJams Cover

 
Kul att vara tillbaka igen och skriva! Jag måste säga att jag blev nöjd med trumpetkonserter-lovet. Vad säger ni? Under påsken har jag varit nere i Skåne några dagar. Det blev en kort vistelse, sedan hemåt igen innan snöfallet hann ifatt. Hann äta mycket god mat, träffa släkten och njuta av Skåneluften. Omväxling, miljöombyte förnöjer. Men, nu ska jag dra igång det sista av vårterminen. Startar upp med att lyssna om och om igen på "Lights Down Low (MAX feat. gnash)", med  JHMJams. Helt i min musiksmak. Det låter så improviserat, grymt och härligt. Jag älskar starten, glissandot och pizzicatot. Wow! Det är lätt att bli inspirerad att sätta sig och öva efteråt. Vilket jag ska göra nu. Övningsfeeling må vara något utav det bästa. Vad övar ni på just nu? Dela det med celloliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0