Djurens Karneval, 4 april 2017 - Sammanfattning

Hej! Jag är väldigt trött och ganska glad idag. Att ha konsert, tar ut sin rätt. Vilar idag och övar vidare imorgon. Men, en liten konsertsammanfattning ska jag nu få ihop ändå. Det som jag tänkt om och om igen är att jag absolut har haft mycket bättre konserter, spel. Men jag är ändå nöjd för jag kände mig säker! Eftersom att jag inte orkat gå på orkestern de två repen innan konsert  - så bär jag med mig den känslan av att vara nöjd. Det känns som att det är en utveckling i spelet - att kunna känna mig säker trots att jag inte varit där på två veckor. Nöjd. Jag låter det stå så, istället för att gå vidare och hitta något som gick fel. Inte för att jag kommer på något just nu. Jag älskar att sitta hemma och öva, spela ut - vilket jag nu ska göra under hela lovet. Bara för att komma tillbaka sedan och spela superbra. Jag ska öva på Vivaldi som blir prioritering nummer ett tag. Förmodligen kommer jag längta lite till efter lovet, men vi tar en dag i taget. Må bäst, vi hörs imorgon! Vad tycker ni om styckena/låtarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0