Tina Guo & Cremaine Booker: Vivaldi Double Cello Concerto

Omg, när jag såg det här kändes det väldigt rätt att dela den här fredagen. Jag har ju på senare tid lyssnat en hel del till Vivaldis "Dounle Cello Concerto". Dessutom med två stycken grymma cellister, Tina Guo och Cremaine Booker som jag såklart följt länge. Hur härlig inspelning? Haha, jag försökte mig ju på att skriva ner det här och jag kom ju till lite mer än starten, men det skulle ju allt vara roligt att kunna spela hela någon gång. Det är så kul att jag också hört många olika versioner, inspelningar av stycket för det blir ändå alltid någonting nytt. Jaja, jag vet att jag upprepar mig på den punkten men det är faktiskt sant! En fredag tillsammans med Vivaldi är heller aldrig fel tycker jag. Vad tycker ni? Nu tar jag helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0