[suzuki Vol.5]#4 Country Dance

Jag är fortfarande sjuk, seg och trött. Orkar knappt göra något utan ligger mest i soffan. I måndags kom jag inte iväg på cellon och idag är det orkester. Jag vill, men så vet jag inte om jag orkar. Och sen när jag väl kommer iväg så vet jag att det i slutänden inte blir lika bra. Dessutom känns det som att jag knappt kan något för övningen när jag är sjuk går från 100-0. Skolan är jobbig och det är ju klart att det också påverkar om jag är trött, osv, cellospelet. Dagens musik kommer från Suzuki Vol.5 och åh jag vill ha den här serien fast för cello! Stycket heter "Country Dance" och det är Violinist Jenny Yun som har laddat upp det. Vi hörs när vi hörs vänner. Nu ska jag fortsätta att ligga här och snora och vara negativ. Min tanke är väl också att jag ska försöka ta tag i att göra lunch som nummer 1 på min eftermiddag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0