Mozart: Eine kleine Nachtmusik; Valley of the Moon Music Festival, 4K UHD

Voices of Music laddade upp Mozarts "Eine Kleine Nactmusik" för ett tag sedan, men så kom det lite orkesterstycken emellan. Ena dagen Bach och andra Mozart = celloliv levererar? Tyckte att Voices of Music gjorde musiken riktigt härlig så jag har varit sugen på att dela det här sedan jag först hörde det. Alltså hur lyckas man egentligen få in både music och musik i en mening? Idag är jag så trött, ja, man blir verkligen trött av att veta att någonting kommer. Att någonting kommer dagen därpå som är jobbigt typ Något som är jobbigt men som jag samtidigt valt helt själv. En sak som betyder mycket för mig. Skulle jag ångra mig om jag valde bort det? I länge ja. Ibland, när man bara önskar att någonting ska funka, ni vet och så gör det inte det. Vissa dagar känns det verkligen som om jag skulle kunna somna stående, idag är en sådan dag. Men, jag ska ut på en lång promenad och sedan har jag 4 h cello att ta tag i. Hm, nackdelen med att man skjuter upp saker? Först och främst måste jag ut på promenaden, känner mig så rastlös nuförtiden men ändå så trött. Nästa vecka är en ny vecka och vi gör såklart den till en ny och grym musikvecka vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0