Kärleksvals, Neuman - Cello, Gitarr

"Kärleksvals"  av Neuman har jag spelat så många gånger nu och det har ju blivit en liten favorit måste jag nog säga. Det finaste jag fått till måste nog vara förra hösten när jag spelade i en kyrka på en liten konsert. Klangen i kyrkor gör det ofta så mycket mäktigare, bättre, finare. Idag börjar cellon. Jag vet inte hur mycket tid och ork jag kommer ha till att skriva sammanfattningar eller spela in videos. Vi får se nu i början och så kanske jag gör så sedan att jag flyttar fram och har sammanfattningsdagarna och videodag på helgen? Jag längtar efter att söka upp allt och dela det med er. På tal om att söka upp så ska jag faktiskt leta upp John Tavener nu. Kanske kan bli något till celloliv sedan?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0