J.S. Bach - Minuets from Cello Suite no. 1 in G major on baroque cello (Suzuki Cello School Book 4)

Jag har skrivit om improvisation tidigare, att jag gillar när något känns improviserat, trots att det inte är det. Jag älskar när emilyplayscello laddar upp dessa videos! Det är inte bara något, utan det blir något också. Jag har blivit sjuk och känner mig idag ganska så risig, mer än igår. Vet dock att det brukar känns bra efter att jag har kommit iväg och spelat, så om jag inte får feber så ska jag nog allt ta mig iväg på det. Imorgon är första sammanfattningsdagen för terminen! Jag ska försöka ha torsdagar som inspelningsdagar också, men vi får se om jag satsar på att ladda upp "Hanna övar" till helgerna kanske. Vid det här laget är jag väldigt nyfiken på vilka stycken vi kommer spela i år i orkestern? Hehe, jag ska ta och släppa det här, känner att jag inte får fram något roligt skrivande just idag när jag är sjuk. Glöm inte att kolla in i morgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0