The Mission - Gabriel's Oboe Nella fantasia (Flute & Cello Cover by Fred Kim and JJ)

Plötsligt kom jag ihåg vad jag och Ebba pratade om i somras, att få till ett stycke cello och tvärflöjt. Tänk, hade det inte varit roligt att jobba ihop någonting! Den här veckan har det blivit mycket Beethoven och STORK men emellan allt så hinner jag faktiskt leta upp annan musik. Den här veckan letade jag upp väldigt fin musik, "The Mission - Gabriel's Oboe Nella fantasia" med flöjt, cello och piano i fokus. Jag tycker att det blev ett fint avslut på denna musikaliska vecka också och innan jag förstör stämningen helt så ska jag sluta skriva. Hoppas att ni har haft en superbra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0