Hallelujah - Brooklyn Duo (Piano + Cello)

"Hallelujah" framförd av Brooklyn Duo på Piano och Cello. Jag älskar den mörka, dova tonen hos cellon. Hör vid 2:43, men underbart! Även om det sedan går över till A-strängen så låter det ändå så mjukt. Något av det bästa jag vet är när jag sitter hemma och övar och får till den där fina tonen. "Hallelujah" var en av mina favoritlåtar för något år sedan och jag tycker fortfarande att den är fin även om det kanske inte är en låt som jag lyssnar på hela tiden längre. Brooklyn Duo gjorde det grymt! Vilken olik musik vi har lyssnat till nu i början av veckan. Alltså jag menar, från Trollflöjten till Hallelujah? Det här är något av det bästa med celloliv, att samla så mycket här som är långt ifrån varandra. Ha en superbra onsdag så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0