Dark Halloween Music - The Witch Trials (The First Hearing)

Det är lite spännande och nästan en aning läskig stämning i musiken också. Jag gillar när musiken förändras vid 0:52, det är ju Harry Potter-feelings över det. Det är Peter Gundry | Composer som har laddat upp musiken på Youtube. Jag vet att jag har delat musik från kanalen innan också, men vi kan väl som så säga att det är en favorit. Idag har jag orkester så jag tänkte spela igenom orkesterstyckena nu under eftermiddagen, vissa saker behövs övas mer på, även om jag känner mig lite säkrare på en del också. Tja, vi får se hur det går idag. Skriver såklart en sammanfattning imorgon som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0