"Autumn Leaves" (Cover) - Sarah Joy

Jag fick julstämmning av videon, i alla fall första stunden. Grymma Sarah Joy laddade i veckan upp den här fina covern av "Autumn Leaves". Åh jag älskar pizzicatot, så snyggt! Fast det är absolut fint också den korta stunden stråken är med. Hon kan inte heller bara spela cello, utan sjunga också ju. Kanske sänkte musiken ett lugn som behövdes såhär på söndagen för att varva ner och tagga till en ny vecka? Det tycker nog jag. En vecka som ja förövrigt är mer taggad till än någonsin. På orkestern ska jag spela ut som jag gör hemma och... Är ni lika taggade som jag? Inte helt rätt musik att tagga till - men jag tycker om lugnet. Mer kontraster i musiken här på celloliv. Må så gott så hörs med en grym vecka i musikalisk väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0