Trailer Music Fantastic Beast And Where To Find Them - Soundtrack Fantastic Beasts (Theme Song)

I onsdags förra veckan (ingen orkester för min del...) var jag och såg Fantastic Beast Adn Where To Find Them. Jag tyckte verkligen om alla dessa magiska vidunder. Det känns som att filmen hade mycket av den här magiska trollkarlsvärlden kvar i sig, en glimt av hur Harry Potter var under de första filmerna. Ja med det sagt så vill jag säga att jag tyckte mycket bra om filmen. Kanske skulle jag skriva ihop en hel recension, kanske inte, men jag har i alla fall inte någon tanke på att göra det. Tänkte dela musik från filmen med er, vet dock inte om jag hittade något speciellt - mer än detta alltså. Jag lär troligtvis längre fram dela mer musik. Vill ni ha mer Harry Potter-musik under veckan? Jag är taggad på lite mer Harry Potter-musik och även på att se om filmerna! Ett fint onsdagsminne helt enkelt! Har ni sett filmen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0