Piano Cover - Fantastic Beasts and Where to Find Them - Main Title

Sa jag igår att jag skulle fortsätta med filmmusik? Det känns i alla fall lite skönt att vila öronen från Bach, haha. Även om jag fortfarande övar på Bach och det lär jag troligtvis fortsätta med under jullovet. På tal om jullovet, så är det inte långt kvar. Men jag tänker att jag kanske ska göra ett enskilt inlägg om lite julinformation. För jag tror nämligen att jag har gjort så tidigare. Den här musiken från "Fantastic Beasts and Where to Find Them" var riktigt härlig. Dessutom är den kort så man kan lyssna på det om och om igen och ta in det ordentligt. Jag är ganska trött, inte förkyld, bara trött så kan ni gissa vad jag gör? Ser om Harry Potter! Fast jag försöker faktiskt göra nyttiga saker emellanåt. Nä, nu ska jag leta fram någonting mer från filmen som jag kan dela med er imorgon. Lyssna och njut av detta så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0