Lost Boy - Ruth B (Piano Cover) | Gardiner Sisters

I våras spelade jag på Eurovision Village i Kungsträdgården och en av låtarna som vi framförde då var "Lost Boy" av Ruth. Just därför blev jag så glad när jag såg att Gardiner Sisters hade laddat upp en cover på låten nu! Jag gillar "Lost Boy" och jag lyssnade en del på låten när jag skulle spela den. Idag är det soligt, en blå himmel och det ligger faktiskt fortfarande kvar lite snö. Har ju orkester ikväll i några timmar så de skulle vara skönt att komma ut på en härlig promenad i detta väder. Kanske bli lite inspirerad av vädret? Annars har jag planer på en eftermiddag med inspelning, "Hanna övar" och en sista orkesterövning innan konsert nästa vecka. Är dock ganska så säker på att det går mycket lättare och snabbare om jag tar en promenad först. När jag kommer hem ska jag tända min ljusstake som står i fönstret och få inspelningarna gjorda. Dock först lunch, en god varm soppa som passar alldeles utmärkt i detta vinterväder. Juste, imorgon är det första december! Vi får väl se hur december blir här på sidan? Ha något speciellt önskemål? Ge mig tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0