Kort cellouppdatering! STORK med mera...

Här vänner kommer en liten cellouppdatering! Som ni säkert har lagt märke till skrev jag inget om Höstlovsorkestern och det ska jag nu förklara för er. Jo, jag var iväg på fredagen och spelade, hela lördagen och typ halva söndagen innan jag kände att det stod stopp. Var så trött och började bli förkyld så hela dagen därpå (måndagen) satt jag och läste. Kan säga att jag inte har läst sedan dess, måste smälta allt det jag läste. Boken jag läser är Glassvärdet av Victoria Aveyard! Vi kan fatta det lite kort som att det helt enkelt blev för mycket vilket också kan vara bero på en kombination mellan att jag inte var 100 % och situationen, Igår, tisdagen (konsertdagen) så var jag ändå på konserten och lyssnade, vilket var väldigt fint att höra allt som publik. Jag fick också en väldigt fint kväll med trevligt sällskap! Så nu är min plan att ladda inför julkonserter i december! Fått färdigt orkesterövningen-videon men den kommer upp efter lovet och så ska jag även försöka spela in lite musik till er lagom till att vi drar igång. Tänkt några gånger att det kanske är lite väl ambitiöst att få till videos på allt vi gått igenom sedan terminsstarten så det lutar just nu mer åt att jag får till sådana videos till jullovet. För jag gillar absolut tanken, det är ju ett sätt att hålla igång allt och inte tappa det. Resten av höstlovet ska jag fokusera på Beethoven, Bach och orkesterstycken! Hoppas att ni har gillat lovet än, fortsätt att njuta av det så hörs vi nästa vecka. Många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0