Inger Berggren-Kärleksvals. John Kongshaug-Gitarr.

"Kärleksvals" är väldigt aktuell just nu och den har även varit det under veckan. Jag skrev för ungefär en vecka sedan om att jag fastnat för när Inger Berggren sjunger stycket och John Kongshaug spelar gitarr. Jag vet inte hur många gånger jag lyssnade på stycket den fredagen, 18 november. Texten, som jag delade med er igår, är som sagt så himla fin också. Jag är förälskad i detta stycke just nu och jag lär fortsätta vara det ett tag framöver. Åh, jag tror ärligt talat alltid att "Kärleksvals" kommer betyda mycket för mig och vara en favorit att framföra. Vet inte heller om jag skriver mer när jag orkar om hur det var igår? Lyssna och njut av musiken. "Musiken ja den fortsätter förgylla våra liv".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0