Eufonium - Avslut

Så det blev ett blåsinstrument det här höstlovet. Tänk att jag lyckats komma på olika lov sedan hösten 2012 då jag skrev ihop det första lovet vilket var fiol. Japp, så kreativ var jag minsann på den tiden. Från cello till fiol, ett otroligt stort steg? Fast tänk då från cello till eufonium. Då tycker jag minsann att celloliv har kommit långt i sin utveckling! Hur tycker ni att det här lovet har varit? Jag tycker i alla fall att det blev en härlig liten blandning! Egentligen är ju höstlovet, sportlovet, osv alldeles för korta tycker jag. Snart är det jullov vänner! Tack för att ni har lyssnat på lovet och jag hoppas att ni har tyckt att det varit lika roligt som jag att få en glimt av ett nytt instrument. Många och stora musikkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0